Szczegóły, których nie trzeba sobie wyobrażać
Odpowiedź na pytanie: jak grafika 3D pomaga w realizacji celów reklamowych? Jest w zasadzie bardzo prosta, dzięki projektowaniu trójwymiarowemu można pokazać klientowi jak będzie wyglądał gotowy produkt, nie trzeba już liczyć wyłącznie na wyobraźnie klienta i to, że sam zobaczy drobne szczegóły, których nie da się odwzorować w tradycyjnych grafikach 2D. Dzięki trójwymiarowej grafice możliwe jest pokazanie klientom jak będzie w rzeczywistości wyglądało mieszkanie, które chcą kupić, czy projekt opakowania zamówiony w agencji. Animacja 3D pozwala także modelowanie procesów, które zachodzą wewnątrz maszyn czy ludzkiego organizmu, których nie da się zobaczyć i trudno jest je sobie wyobrazić, a dzięki takim animacją klienci mogą zobaczyć zarówno te procesy, jak i sposób działania leków, czy olejów silnikowych, itp. Dzięki temu można zyskać przewagę konkurencyjną oraz skutecznie zbudować wizerunek marki, jako nowoczesnej i postępowej.
Wyróżnienie reklamy na tle innych
Grafika 3D może okazać się także pomocna w odróżnieniu reklamy od innych. Przestrzenne litery, czy banery, których elementy dosłownie „wychodzą” czy „wychylają się” z bilbordów to sposób, aby reklama firmy stała się wyjątkowa i wyróżniała na tle konkurencji. Wyróżnieniu się na ulicy w tłumie innych reklam służą także podświetlane litery 3D oraz podświetlane reklamy przestrzenne. Zatem odpowiedzią na pytanie: jak grafika 3D pomaga w realizacji celów reklamowych, jest także stwierdzenie, że dzięki reklamie 3D można w skuteczny sposób przyciągnąć uwagę odbiorców.