Na wiosnę wiele osób ma w sobie chęć i motywację do wprowadzenia zmian w swoim dotychczasowym sposobie odżywiania się. Niektórzy chcieliby poprawić sobie samopoczucie i dodać sobie energii, ale wiele osób chciałoby też chociaż odrobinę zredukować swoją wagę. W takich przypadkach najlepszym wsparciem jest pomoc wykwalifikowanego dietetyka i po taką pomoc coraz częściej i chętniej sięgamy. Mając własny gabinet dietetyczny możemy zastanawiać się, w jaki sposób dotrzeć właśnie do tych ludzi, którzy takiej pomocy potrzebują i którzy chcieliby udać się przynajmniej na jedną wizytę do specjalisty, aby sprawdzić, czy korzystanie z usług dietetyka ma sens. Wobec tego, jak reklamować usługi dietetyczne w praktyce? Jak dać się poznać potencjalnym pacjentom z dobrej strony i przekonać ich o swojej skuteczności?

Coraz częściej szukamy różnych usług przez Internet

To proste i wygodne- zacząć poszukiwania od sprawdzenia, jakie gabinety dietetyczne znajdują się w naszej najbliższej okolicy. Warto bowiem wziąć pod uwagę, że być może będziemy chcieli regularnie uczęszczać na wizyty stacjonarne do specjalisty. W takim przypadku bardzo często korzystamy z wyszukiwarki skupiając się na rynku usług lokalnych. I to właśnie tutaj tkwi bardzo duży potencjał- szansa dla dietetyków oraz wyspecjalizowanych gabinetów dietetycznych na to, aby wyjść naprzeciw osobom, które poszukują takich usług.

  • Reklama w wyszukiwarce internetowej może być realizowana poprzez pozycjonowanie strony gabinetu. Wówczas wybieramy kilka popularnych wśród użytkowników haseł, na które chcielibyśmy, aby strona gabinetu wyświetlała się wysoko na liście wyszukiwania. Użytkownik po wpisaniu danej frazy najczęściej wchodzi na te strony, które wyświetlają mu się najwyżej. Znacznie rzadziej przegląda drugą stronę wyników wyszukiwania. Tym samym taka reklama usług dietetycznych ma szansę się szybko zwrócić, a to jest szalenie istotne.
  • Alternatywą dla pozycjonowania strony internetowej jest kampania w Google Ads. Tutaj również wybieramy słowa kluczowe, które są najczęściej wpisywane przez użytkowników do wyszukiwarki. Krótka reklama naszego gabinetu wraz z odnośnikiem do strony będzie pojawiać się u góry lub też z boku organicznych wyników wyszukiwania na ustalone frazy kluczowe. W przypadku takiej reklamy płacimy za konkretne kliknięcie użytkownika w reklamę.

Jaki budżet najlepiej przyjąć na start?

Gabinety, które dopiero rozpoczęły swoją działalność często obawiają się, czy koszty- także te związane z reklamą- całkowicie ich nie pochłoną. Dlatego też zawsze dobrze jest zacząć od wyboru odpowiedniej agencji reklamowej, która w taki sposób dobierze dla nas kampanię, aby była ona opłacalna i aby faktycznie generowała dla nas zyski. Zastanawiając się, jak reklamować usługi dietetyczne czasem trzeba zaufać wiedzy i doświadczeniu osób, które będą w stanie w pełni poprowadzić dla nas taką kampanię reklamową. Daje to szansę na pozyskanie nowych pacjentów oraz na to, aby gabinet stał się popularnym i rozpoznawalnym miejscem na mapie miasta.

Sprawdź ofertę gabinetu dietetycznego Projekt Zdrowie https://projektzdrowie.info/